Αξιολογήσεις
“όλα τέλεια!!”
Ψιλλή
“Εξαιρετική εφαρμογή βαφής! Πολύ επαγγελματίας!”
Ρένα Π.
“Όλα τέλεια!”
Ράπτη Κατερίνα
“Επαγγελματιας από την αρχή μέχρι το τέλος!!! Όλα ήταν τέλεια!!!”
Άννα Γ.
“Πολύ ωραίος χώρος, άψογη επαγγελματίας η Ξένια, με νοιάξιμο και φροντίδα για τον πελάτη, συνεπής στο ραντεβού της, με ωραίες ιδέες να προτείνει στον πελάτη, φαίνεται άτομο με εμπειρία και επιδεξιότητες.”
Μ.ΓΙΑΛΟΥΣΗ
“ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!”
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΗ
“Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το κούρεμα. Είναι πολύ καλή επαγγελματίας!”
Νικολέτα Δ.
“Υπέροχος και πολύ καθαρός χώρος! Η Ξένια ευγενική, εξυπηρετική και πάντοτε αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του πελάτη! Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη.”
ΓΕΩΡΓΙΑ
“Πάντα με ικανοποιεί απόλυτα με το αποτέλεσμα της. Εξαιρετική στη δουλειά της. Σε ευχαριστώ πολύ Ξένια!!”
Ιωάννα
“Ταχύτατη εξυπηρέτηση, ταχύτατη στη βαφή. Η ρίζα μου είναι δύσκολη, αλλά δεν της παίρνει χρόνο όπως αλλού με ώρες ντεκαπάζ. Και το κυριότερο το ξανθό μου δεν κιτρινίζει.”
Μαρία Π.